3 Kasım 2009 Salı

Uykusuz Dizeler

Gelen ilhamlarımın çaldığı kapıları kapatmadım yüzüne
Direndim uykusuz saatlerin tüm yastıksız sürgününe
Saydım her uykusuz saati bir dize daha yazmak için kağıdın yüzüne
Gecenin geç saatlerini önsöz yaptım dakikalarca hüzüne
Her şafak hüzünlerime demet oldu bilmem ki kaç düzine
Çevrildiği için geceye bakışlarım aydan sabahın gündüzüne
Bu kezde alışamadım sabahın aydınlık hüznüne
Gece karanlığı kadar aydınlık bakmadığı için şafaklar uykulu şairin bir çift gözüne
Uyumadım bu yüzden bir virgül daha atmadan noktasız cümlelerimin üstüne
Eğer uyarsam gecenin masum lakin aldatan yüzüne
Korkarım bakmaya yastıklarda dizelere ihanet eden Batu'nun gözüne
Öyle ya; saygı göstermeli doğmaya muktedir gece dizelerinin şiirlerdeki aydınlık mührüne


Utku Batu Demiroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder