22 Ekim 2009 Perşembe

Nesin sen? SEN Mİ?

Hazırsanız başlıyorum, ağırdır konuşacağım ders çıkarırken kızma bu sözlerime,
cevapla bana aslen kaç sen taşıyorsun,
bunu bile bile,utanmadın mı ben geldim her akşam demeye evdeki sevenlerine.
saat 8 sofralarına aynı sandalyede kac senle oturdun zoraki sıkışıklıklarda,
biten her yemekten sonra senden kaç kişi oturdu sofra toplamadan koltuklarda,
düşündün mü o ben miyim, umarsamaz farkındalıksızlıkların koynunda.
kimden öğrendin tembellik zilletini beğenmediklerin koşarken bir ekmeğin peşinde,
sen nesin ki ne zaman oldun kamil, bu uykunun içinde,
galiba miskinliğin görmeye sebeb oldu açık gözlerin rüyasını,daha yatmadan hiç kalkmadığın yatağının içinde.
kalkta silkin cesaretin varsa sendeki SENLER'in üstündeki ağırlığına rağmen,
yapamayacağım dersen hemen çağır o senlere bir kaç daha sen,
belki onlar yapar senin yapacaklarını sen kalkmadan mecburi yatışlarından.
kırıcı başlangıçlar yaşasan keşke seni incitecek,
kim bilir kurtulursun umarım SENLER'den, belki kaçıp gidecek.
öğrenemediysen bu düstur-u hayatı içinde yaşadığın ailenin,
sebebi sensin sen, bu çektiğin günlerce zilletin,
sarılmışsın boynuna bir kere miskinliğin,kurtulamıyorsun ne yapsan da,
ele geçirmiş seni bu hissizliğin,bazen düşünüyorumda geberipte gitsen mi bu dünyadan,
ama hayır diyorum sonra,gitmemelisin yeni nesiller senden ibret almadan,
ölme dediğim için sanma seni severim,senin gibi kaç Seni olanları anlatmaktır benim emelim,
kaçmayın, gitmeyin iki yüzlü insanlar temiz olanların arasından,
en azından size bir kaç değil sadece iki yüzlü diyelim.
budur yegane taviz sizlere yaşadığınız bu dünyada,siz değişmedikçe mütemadiyen BEN' lerden tek bir BEN' e.
BEN DAHA SİZE NE DİYEYİM...

Utku Batu Demiroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder